بیداری اسلامی

اخبار، رویدادها و دیگر قضایا از نگاه ابوعامر

بیداری اسلامی

اخبار، رویدادها و دیگر قضایا از نگاه ابوعامر

باید آنها را خسته کنیم

یک سازمان  تندرو دانمارکی به نام "از مسلمان شدن اروپا جلوگیری کنید" (!) قصد دارد مسابقه جدیدی برای کاریکارتورهای توهین آمیز علیه پیامبر اسلام برگزار کند.

آندرس گراورس در گفتگویی با مجله یولاند پوستن که سال گذشته اولین بار کاریکاتورهای جنجال آمیز مزبور را منتشر کرد گفت: "ما قصد داریم با نشر کاریکاتورهایی از پیامبر محمد این ممنوعیت را از بین ببریم " وی همچنین گفت: "می خواهیم مسلمانان را به حدی خسته کنیم که دیگر دست به اعتراض نزنند"

این سازمان تندرو قصد دارد با فشار علیه مسلمانان آنان را مجبور به ترک اروپا کند.

از سویی دیگر اسامه بن لادن رهبر القاعده در نامه ی صوتی جدید خود که در اینترنت منتشر شده است کشورهای اروپایی را نسبت به عواقب این توهین ها هشدار داد.

وی در این نامه صوتی گفت: "با وجودآنکه کشته شدن زنان و کودکان ما توسط شما مصیبت بزرگی بود ولی همه این مصیبت ها وقتی شمادر کفر مبالغه کردید و تمام اخلاق اختلاف و مبارزه را کنار گذاشتید، و به جایی رسیدید که آن تصاویر را منتشر کنید، هیچ شد.

وی همچنین گفت: با وجود این اهانت ها، شما هرگز از یک ملیارد و نیم مسلمان حتی یک توهین به حضرت مسیح نخواهید دید. نمی خواهد مقدس بودن آزادی بیان و قوانینتان را بهانه قرار دهید".

وی سپس در یک تهدید واضح گفت: "اگر آزادی بیان نزد شما هیچ ضابطه ای ندارد پس آزادی عملکرد ما را نیز بپذیرید"

یک مرکزتحقیقاتی که در زمینه دنبال کردن پیام های القاعده بر روی اینترنت فعال است اعلام کرد به زودی نامه ای جدید از بن لادن بر روی اینترنت منتشر خواهد شد.

این مرکز ادعا کرد عنوان این پیام جدید اینچنین خواهد بود: "جواب ما دیدنی خواهد بود نه شنیدنی"

البشیر للاخبار و اسلام آنلاین(با اختصار)

نظرات 5 + ارسال نظر
انبا میناب پنج‌شنبه 1 فروردین 1387 ساعت 03:29 ب.ظ http://www.ambaminow.blogfa.com

سلام و نخسته..

امیدوارم سال خوب و خوشی و همراه با آروزی موفقیت روز افزون و همیشگی داشته باشی
به کلبه بهاری میناب سری بزنی ..

شاد بمانی

سیدجلال شنبه 3 فروردین 1387 ساعت 05:50 ق.ظ http://kolger.blogsky.com

سلام
چقدر ساده و دل و بیچاره اند این مسکینهایی که می خواهند نور خدا را با دهانشان از بین ببرند. اینها اگر منطق داشتند بربریت خودشان را آشکار نمی کردند و در یک فضای علمی با مسلمانان گفتگو می کردند.
عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد یقینا اگر دست به این عمل احمقانه بزنند نه تنها با واکنش شدید امت اسلامی روبرو خواهند شد بلکه مانند دفعات قبل باعث گرایش هزاران اروپایی به اسلام خواهند شد. الله متم نوره و لو کره الکافرون

راستی یه خبر دیگه هم به نقل از لوموند توی الجزیره خوندم که به علت مشغولیت وقت نکردم ترجمه اش بکنم. اون که دیگه محشر بود! بر اساس اون خبر لوموند ادعا کرده تا ۱۵ یا ۲۰ سال دیگه بروکسل پایتخت اتحادیه اروپا یک ابرشهر با جمعیت اکثرا مسلمان خواهد بود.
پس نگرانی اینها خیلی هم الکی نیست!
موفق باشی سید عزیز

محمداراسته شنبه 3 فروردین 1387 ساعت 07:12 ق.ظ

بیداری سلام وممنون
دیشب باحضورشیخ افراز وبقیه رجال الدین درروستای گروگ جشن میلاد رسول (ص)بود وشیربن بیانان سرودخواندندودروصف رسول اکرم سخن راندندمتا سفانه بنده نبودم عکسی بگیرم امشب درمسجدپاکلات مرکز قدیمی گروگ جشن باشام برگذار میشودوقتی بیداری راباز کردم تا تشکری داشته باشم فکر کردم شما نوشته ئی داشته باشید
ما که علممان به انجانمیرسد ولی ارزوداشتیم حضرت عالی که دست رسی به کتب واحادیث وعلما دارید ویک کمی از ازادی بیان بیشتری برخوردار هستید فواید ویا مضرات اینگونه جشنهارا برای ما مینویشتید باتشکرات وارزوی سعادت وپیشرفت درامور مسلمانان برایتان مسئلت دارم

سلام بر همشهری و بزرگ عزیزمان آقای آراسته.
نمی خواهم وارد این مبحث شوم. و علما در این مورد آرای مختلفی دارند. اما من مناسب می بینم در این ایام همان کاری را بکنم که ابوبکر و عمر و عثمان و علی و دیگر صحابه و تابعین انجام دادند و همان کاری را بکنم که امامان بزرگوار ابوحنیف و مالک و شافعی و احمد و سفیان ثوری و اوزاعی و لیث بن سعد و دیگر ائمه انجام دادند...
ما در طول سال فدای یک موی رسول الله صلی الله علیه وسلم هم هستیم اما از انجایی که هیچ دستور و اشاره ای از جانب ایشان و یا صحابه شان که طبعا بیشتر از ما ایشان را دوست داشتند در مود این مراسم ها به ما نرسیده در این مورد توقف می کنم.
در ضمن خبری که منتشر کرده ام هم مربوط به نبی اسلام صلی الله علیه وسلم است. در این شرایط و با این هجوم ناجوانمردانه ما باید وظیفه خود را نسبت به پیامبر بزرگمان ادا کنیم...
به رای و نظر این دسته از علما نیز احترام می گذارم.
موفق و موید باشید

حنظله یکشنبه 4 فروردین 1387 ساعت 06:39 ق.ظ http://www.m-omarsarbazi.blogfa.com

سلام از وبلاگم دیدن نمایید ومرا لینک نمایید

اجرکم عندالله

دلا یکشنبه 4 فروردین 1387 ساعت 02:42 ب.ظ

مسلمانها با بعضی از اعمالشان اعتماد مردم را از اکثر مسلمانها را در دنیا خدشه دار کرده اند از جمله کشتار برادران فلسطینی عراقی سودانی و و و بدست خودشان تا ما خودمان ر ا اصلاح نکنیم وضع به همین منوال خواهد بود

نظرتان صحیح است برادر
کلید اصلاح وضعیت بدی که در آن به سر می بریم به دست خودمان است و الله تا وقتی خودمان حال خود را اصلاح نکنیم حال مارا اصلاح نخواهد کرد.
ممنون از نظرتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد