بیداری اسلامی

اخبار، رویدادها و دیگر قضایا از نگاه ابوعامر

بیداری اسلامی

اخبار، رویدادها و دیگر قضایا از نگاه ابوعامر

وفات شیخ ابوبکر الجزائری

باز هم  باید وبلاگ را برای خبر وفات یکی از علمای امت به روز کنم. این غم انگیزترین بهانه ی ممکن برای نوشتن است...

مفسر و عالم دعوتگر مشهور شیخ ابوبکر جابر الجزائری باسابقه ترین مدرس مسجد نبوی در مدینه منوره امروز ۱۷/۳/۲۰۰۸ برابر با ۹ ربیع الاول ۱۴۲۹ دار فانی را وداع گفت.

از کتابهای ایشان که به فارسی موجود است می توان به کتاب «کلیات اسلام» اشاره کرد که توسط آقای عبدالعزیز سلیمی به فارسی برگردانده شده است.

الله وی را مشمول رحمت و مغفرت خود قرار دهد. آمین

نظرات 2 + ارسال نظر
ستاره سرخ چهارشنبه 29 اسفند 1386 ساعت 02:06 ق.ظ http://redstar1.blogfa.com

با عرض سلام
روحش شاد ویادش گرامی باد.به امید اینکه افرادی راه آن بزرگ مرد را ادامه دهند.

ابوبکر شنبه 3 فروردین 1387 ساعت 02:57 ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
با کمال تاسف و تاثر به اطلاع می رساند در مورخه 1387/1/2 مصادف روز جمعه سیزدهم ربیع الاول 1429 عالم ربانی فاضل و خطیب توانا امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبد کاووس استاد الحاج نور محمد آخوند نورزاد (تکه آخوند) بعد از عمری تلاش ومجاهدت در راه الله در سن 85 سالگی دعوت حق را لبیگ گفته وبه وصال حق راضیا مرضیا گویان شتافت وشیفتگان علم وفضیلت و طالبان مکتب توحیدی را داغدار نمود مراسم تشیع جنازه آن استاد مرحوم با حضور دهها هزار مومن نماز گذار در مصلی نماز جمعه گنبد برگزار گردید وبر دوش خانواده ویاران با وفایش به سوی آرمگاه ابدی اش رهسپار ودر آنجا به خاک سپرده شد (انالله وانا الیه راجعون) استاد مرحوم در خدمت الحاج کریم بردی آخوند احمدی (تلمیذ استاد عبد الوهاب فروزش آخوند داغستانی )کسب علم نودند . استاد مرحوم بیش از 60 سال بصورت مستمر فی سبیل الله در راه دعوت و ارشاد مردم به عقیده پاک توحیدی مشغول بودند . وپس از بنیاد مدرسه دینی احمدیه گنبد شاگردان بی شماری را تربیت نمودند که بسیاری از آنها خود دارای دروس حوزوی می باشند . بار دیگر این مصیبت وارده را به عموم مسلمانان به ویژه به خانواده محترمشان تسلیت گفته و از درگاه خداوند یکتا علو درجات ورحمت واسعه برای آن عالم بزرگوار وبرای خانواده ودستداران آن مرحوم صبر جمیل اجر جزیل مسئلت مینمائم . یاد شان گرامی وراهشان پر رهرو باد

ما هم این مصیبت را تسلیت عرض می کنیم و برای شما و تمام اهل سنت ایران از الله صبر و شکیبایی می خواهیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد