بیداری اسلامی

اخبار، رویدادها و دیگر قضایا از نگاه ابوعامر

بیداری اسلامی

اخبار، رویدادها و دیگر قضایا از نگاه ابوعامر

گوگل هم؟!!

بر اثر فشار  محافل بانفوذ صهیونیستی سایت گوگل عکس "محمد ابوتریکه" بازیکن تیم ملی مصر را از نتایج خود حذف کرد.

این بازیکن پس از به ثمر رساندن گل خود در برابر تیم ملی سودان پیراهن خود را به علامت شادی بر صورتش کشید تا نوشته روی  لباس زیر خود را به نمایش بگذارد که بر روی آن نوشته شده بود "در همدردی با غزه"

 

این حرکت بازیکن مصر باعث خشم محافل رسمی صهیونیستی شده تا جایی که حکومت اسرائیل از شرکت "گوگل" خواسته در جستجوی تصاویر خود این عکس محمد ابوتریکه را به نمایش نگذارد.  

گوگل نیز به این درخواست پاسخ مثبت داده است.

غزه مدتهاست در زیر فشار ظالمانه دولت یهودی و سکوت مرگبار مسلمانان وضعیت فاجعه باری را تحمل می کند

منبع خبر: مفکرة الإسلام

 

خود من اسم این بازیکن را به عربی (محمد أبوتریکة) در گوگل سرچ کردم اما عکس فوق در جستجوی گوگل به نمایش درنیامد. اما اگر مثلا در بخش جستجوی تصایر سایت MSN   همین جستجو را انجام دهید عکس فوق را خواهید دید.

واقعا نمی دانم باید چه بگویم! فقط امیدوارم این موج سکوت ما را هم با خود نبرد و از خود بپرسیم آیا می توان کاری کرد؟ سوالی که محمد ابوتریکه نیز از خود پرسیده بود...  

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر سه‌شنبه 23 بهمن 1386 ساعت 10:59 ق.ظ http://talebolelm.blogfa.com

با سلام.دوست عزیز.لطفا به وبلاگ زیر سر بزنید و در صورت تمایل که امید وارم داشته باشید در بحث ها شرکت کنید.من خودم یکی از شرکت کنندگان هستم.و البته تنها شرکت کننده از اهل سنت.منتظر حضور شما هستم.موفق باشید.
www.almonazerat.blogfa.com

سلام دوست عزیز با تشکر از توجهتون. از اینکه توی این بحث ها حضور دارید خوشحالم اما متاسفانه به علت پر بودن وقتم اصلا وقت نمی کنم وارد بحث و مناظره بشم چون همونطور که خودتون می دونید این کار وقت و تلاش زیادی رو می طلبه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد