بیداری اسلامی

اخبار، رویدادها و دیگر قضایا از نگاه ابوعامر

بیداری اسلامی

اخبار، رویدادها و دیگر قضایا از نگاه ابوعامر

وزیر آموزش و پرورش پاکستان: قرآن ۴۰ جزء است!

این هم از آبروریزی  وزیر آموزش و پرورش پاکستان:

به گزارش سایت العربیه.نت وزیر آموزش و پرورش پاکستان که در یکی از کانالهای محلی پاکستان سخن می گفت در بین سخنانش اشتباه عجیبی مرتکب شد! وی در بخشی از سخنانش گفت: «نظام آموزشی جدید پاکستان دانش آموزان را قادر خواهد کرد طی دوران تحصیل خود به حفظ هر ۴۰ جزء قرآن بپردازند!»

مجری برنامه که متعجب شده بود پرسید: چند جزء؟ و جناب وزیر با تاکید تکرار کرد: ۴۰ جزء! و ادامه داد: و برای همین نیازی به رفتن دانش آموزان به مدارس دینی نیست چون ما تمام قرآن را در مدارس حکومتی آموزش خواهیم داد. اینجا مجری برنامه حرف های وزیر را قطع کرد و گفت: اما تا آنجا که من می دانم قرآن فقط ۳۰ جزء است.  وزیر هم سر خود را تکان داد و گفت: آه... ببخشید!‌بله ۳۰ جزء...

این سخنان وزیر باعث عکس العمل های متمسخرانه روزنامه ها شد.

جاوید اشرف قاضی وزیر کنونی آموزش و پرورش پاکستان قبلا ریاست اطلاعات ارتش را بر عهده داشته و یک جنرال بازنشسته است. باعث تاسف است که وزیر آموزش و پرورش یک کشور کاملا مسلمان تعداد اجزای قرآن را هم نمی داند!

از زمان روی کار آمدن حکومت پرویز مشرف او حکومتش تمام سعی خود را برای ضعیف کردن مدارس دینی پاکستان و آموزش دینی در این کشور مسلمان به کار گرفته اند.

نظرات 3 + ارسال نظر
اسامة عمر خوری یکشنبه 26 آذر 1385 ساعت 01:52 ب.ظ

از چنین افرادی که در دامن بوکرده ی افرادی همچون بوش و بلر تربیت یافته اند چنین چیزی دور از انتظار نیست.باید از کسانی تعجب کرد که این احمقهای دست نشانده را مسلمان و ولی امر شرعی می پندارند!!

سجودی دوشنبه 27 آذر 1385 ساعت 08:59 ق.ظ

فرقه اسماییله بر این باورند که قران ۴۰ جزء دارد که ۱۰ جزء آن پیش امام زنده است و طراح نظام درسی جدید نیز بنیاد آغا خان است شاید این وزیر اسماییلی باشد

دانیال چهارشنبه 4 بهمن 1385 ساعت 09:44 ق.ظ http://danialkaftanzadah.blogfa.com

سلام امید وارم که خوب باشی
مطالب خوب و خواندنی نوشتی موفق باشی
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد