بیداری اسلامی

اخبار، رویدادها و دیگر قضایا از نگاه ابوعامر

بیداری اسلامی

اخبار، رویدادها و دیگر قضایا از نگاه ابوعامر

شیخ عبدالمجید الزندانی اعلام کرد: کشف دارویی برای علاج ایدز

رئیس دانشگاه الایمان در یمن شیخ عبدالمجید الزندانی اعلام کرد با استفاده از گیاهان دارویی توانسته علاجی برای بیماری نشانگان نقص اکتسابی ایمنی (ایدز) کشف نماید.

زندانی و تیم علمی اش اعلام کردند حدود ۱۵ نفر توانسته اند در مدت بین ۳ماه تا یک سال پس از انجام علاج بر روی آنها از ویروس ایدز نجات یابند. وی اشاره کرد معاینه پزشکی ثابت کرده بدن آنها از ویروس خالی شده است.

وی در دیداری از الجزیره از شرکتهای داروسازی و سازمان جهانی بهداشت وابسته به سازمان ملل خواست برای اطلاع از این علاج و اطمینان از یمن دیدن کنند. وی از دادن هرگونه اطلاع دیگر از نوع این گیاهان و مکان وجود آنها برای محافظت از حق اختراع قبل از ثبت آن خودداری کرد.

او گفت: این کشف بطور تصادفی رخ نداده است بلکه تحقیقات آن از حدود ۱۵ سال قبل و هنگامی که گروهی برای پژوهش در مورد طب نبوی و گیاهان دارویی و اعجاز پزشکی در طب نبوی تشکیل شد آغاز گردید.

وی گفت: این دارو اول بر روی حیوانات و سلولها آزمایش شد و پس از اطمینان از تاثیر آن بر روی انسان آزمایش شده و پس از آن برای اطمینان از نتایج با آزمایشگاه های معتبر جهانی تماس برقرار کردیم.

اما دکتر صالح القاضی مشاور متخصص در ایدز در بیمارستان هامورتون دانشگاهی در لندن درمورد این ادعای شیخ زندانی تردید کرده و گفت قبلا هم ادعاهایی در این مورد شده بود... اما با این وجود خوشحالی اش را از کشف شیخ زندانی در صورتی که صحیح باشد اعلام کرد. وی گفت: اکتشاف تا وقتی که توسط گروهی از متخصصان مستقل و طی یک پژوهش علمی دقیق ثابت نشود اعتبار ندارد و اعلام آمادگی کرد برای حفظ حقوق شیخ زندانی با بالاترین موسسات علمی هماهنگی کند.

قابل ذکر است شیخ عبدالمجید زندانی قبل از آنکه یک عالم دین باشد یک داروشناس متخصص است که در این مورد مدارک علمی معتبری دارد.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 10 اردیبهشت 1386 ساعت 01:29 ب.ظ

یک مسلمان باید به برادر دینی خود کمک کند.چرا اطلاعات خود را به دیگران نمی دهند؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد