بیداری اسلامی

اخبار، رویدادها و دیگر قضایا از نگاه ابوعامر

بیداری اسلامی

اخبار، رویدادها و دیگر قضایا از نگاه ابوعامر

هفته‌نامه مرزپرگهر بین‌المللی شد

این هم خبری در مورد هفته نامه مرز پرگهر که در زاهدان منتشر می شود و توسط ایمیل به ما ارسال شده بود. از تمام عزیزان متشکریم.

هیات نظارت بر مطبوعات با انتشار اطلاعیه‌ای از افزایش گستره توزیع هفته‌نامه دوزبانه فارسی – بلوچی مرزپرگهر خبر داد.
بر اساس مجوز صادر شده از سوی این هیات هفته‌نامه مرزپرگهر می‌تواند در ایران و سراسر جهان منتشر شود.
محمود براهویی نژاد ؛ سردبیر مرزپرگهر ، ضمن تایید این خبر گفت :برنامه‌ریزی برای انتشار مرزپرگهر در کلیه‌ کشورهای جهان برای مخاطبان بلوچی زبان وفارسی زبان آغاز شده است و بزودی این نشریه در سراسر دنیا منتشر می‌شود.
وی همچنین از تغییر قطع نشریه از اندازه 45 * 30 به مجله‌ خبر داد و گفت: با تغییر قطع زمینه طراحی بهتر و انتشار آسانتر آن و ماندگاری نشریه بیشتر فراهم می‌شود.
سردبیر مرزپرگهر از کلیه اندیشمندان ، روزنامه‌نگاران و بلوچ زبانان وفارسی زبانان دنیا و علاقمندان به زبانهای فارسی و بلوچی خواست تا در زمینه پربار شدن محتوا و بهبود کیفیت طراحی و صفحه‌بندی نشریه و همچنین یافتننمایندگیهای توزیع در سراسر جهان  با مرزپرگهر همکاری کنند

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام
اگه وقت کردید به وب من هم یه سری بزنید
من بیش از1300مقاله وتحقیق رایگان راجمع آوری کردم
وبلاگ من الان پیج رنک2 داره
ومی خواهم باوبلاگ شماتبادل لینک کنم
لطفااگرتمایل داریدمن راباعنوان "1300مقاله وتحقیق رایگان"وبه آدرس:http://www.beheshtnet.blogfa.com
لینک کنیدوسپس ازطریق نظرات خبردهیدتامی خواهیدباچه نام وآدرسی لینک شوید
من درهمان روزلینکتون می کنم
من بعدازاینک شمارولینک کردم بهتون اطلاع می دم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد